Kwiz učenje

0/10
Pojašnjenje

Razlog popularnosti e-sporta

Pojašnjenje
Razlog popularnosti e-sporta leži u razlici između videoigara koje se igraju protiv računala i onih koje imaju potencijal biti kategorizirane kao e-sport, s fokusom na natjecateljskom igranju koje se koordinira putem različitih liga, rang lista i turnira.
Pojašnjenje

Definicija e-sporta

Pojašnjenje
E-sport je oblik videoigara u kojem se pojedinačni korisnici, kako igrači tako i timovi, natječu međusobno igrajući videoigre na računalima putem interneta ili lokalne mreže (LAN).
Pojašnjenje

Kako igrači e-sporta ostvaruju prihode nakon natjecateljske karijere?

Pojašnjenje
Nakon natjecateljske karijere, igrači često postaju komentatori, analitičari ili voditelji natjecateljskih klubova, te ostvaruju prihode putem različitih oblika reklamiranja, uključujući oglase na dresovima i promotivni sadržaj u prijenosima uživo.
Pojašnjenje

Što je e-sport?

Pojašnjenje
E-sport je oblik videoigara u kojem se pojedinačni korisnici ili timovi natječu međusobno igrajući videoigre na računalima putem interneta ili lokalne mreže (LAN).
Pojašnjenje

Koji je jedan od razloga popularnosti e-sporta?

Pojašnjenje
Popularnost e-sporta leži u razlici između videoigara koje igramo protiv samog računala i onih koje se igraju online protiv drugih igrača, omogućujući veću interakciju i natjecateljsku dinamiku.
Pojašnjenje

Kako igrači ostvaruju prihode u e-sportu?

Pojašnjenje
Igrači ostvaruju prihode putem raznih oblika reklamiranja, uključujući oglase na dresovima, promociju proizvoda tijekom prijenosa uživo te reklamiranje računalne opreme određenih proizvođača.
Pojašnjenje

Koje uloge često obavljaju dionici e-sporta?

Pojašnjenje
Dionici e-sporta često obavljaju višestruke uloge, uključujući organizaciju natjecanja, nositeljstvo autorskih i medijskih prava te proizvodnju i pružanje audiovizualnih i drugih medijskih usluga.
Pojašnjenje

Kako se većinom koordiniraju natjecanja u e-sportu?

Pojašnjenje

Uloge dionika e-sporta

Pojašnjenje
Dionici e-sporta često obavljaju višestruke uloge: organizatori natjecanja, nositelji autorskih i medijskih prava, te proizvođači i pružatelji audiovizualnih i drugih medijskih usluga.
Pojašnjenje

Kako izdavači videoigara koriste e-sport?

Pojašnjenje
Postoji sve veći poticaj za izdavače videoigara da promoviraju svoje nove naslove putem e-sport natjecanja radi ostvarivanja prednosti široke medijske promocije i povećanja prihoda od prodaje povezanih proizvoda.

Uspješno si završio kviz, ovo su tvoji rezultati.

0 / 0
Točni odgovori

1/10

Razlog popularnosti e-sporta

A
.
Razlog popularnosti e-sporta leži u razlici između videoigara koje se igraju protiv računala i onih koje imaju potencijal biti kategorizirane kao e-sport, s fokusom na natjecateljskom igranju koje se koordinira putem različitih liga, rang lista i turnira.

2/10

Definicija e-sporta

B
.
E-sport je oblik videoigara u kojem se pojedinačni korisnici, kako igrači tako i timovi, natječu međusobno igrajući videoigre na računalima putem interneta ili lokalne mreže (LAN).

3/10

Kako igrači e-sporta ostvaruju prihode nakon natjecateljske karijere?

A
Postajući komentatori, analitičari ili voditelji natjecateljskih klubova te putem različitih oblika reklamiranja
Nakon natjecateljske karijere, igrači često postaju komentatori, analitičari ili voditelji natjecateljskih klubova, te ostvaruju prihode putem različitih oblika reklamiranja, uključujući oglase na dresovima i promotivni sadržaj u prijenosima uživo.

4/10

Što je e-sport?

C
Oblik videoigara u kojem se natječu pojedinci ili timovi
E-sport je oblik videoigara u kojem se pojedinačni korisnici ili timovi natječu međusobno igrajući videoigre na računalima putem interneta ili lokalne mreže (LAN).

5/10

Koji je jedan od razloga popularnosti e-sporta?

C
Razlika između igranja protiv računala i igranja online protiv drugih igrača
Popularnost e-sporta leži u razlici između videoigara koje igramo protiv samog računala i onih koje se igraju online protiv drugih igrača, omogućujući veću interakciju i natjecateljsku dinamiku.

6/10

Kako igrači ostvaruju prihode u e-sportu?

B
.
Igrači ostvaruju prihode putem raznih oblika reklamiranja, uključujući oglase na dresovima, promociju proizvoda tijekom prijenosa uživo te reklamiranje računalne opreme određenih proizvođača.

7/10

Koje uloge često obavljaju dionici e-sporta?

A
Višestruke uloge kao organizatori natjecanja, nositelji autorskih prava, te proizvođači medijskih usluga
Dionici e-sporta često obavljaju višestruke uloge, uključujući organizaciju natjecanja, nositeljstvo autorskih i medijskih prava te proizvodnju i pružanje audiovizualnih i drugih medijskih usluga.

8/10

Kako se većinom koordiniraju natjecanja u e-sportu?

B
Putem različitih liga, rang lista i turnira
E-sport natjecanja se uglavnom koordiniraju putem različitih liga, rang lista i turnira.

9/10

Uloge dionika e-sporta

B
.
Dionici e-sporta često obavljaju višestruke uloge: organizatori natjecanja, nositelji autorskih i medijskih prava, te proizvođači i pružatelji audiovizualnih i drugih medijskih usluga.

10/10

Kako izdavači videoigara koriste e-sport?

B
.
Postoji sve veći poticaj za izdavače videoigara da promoviraju svoje nove naslove putem e-sport natjecanja radi ostvarivanja prednosti široke medijske promocije i povećanja prihoda od prodaje povezanih proizvoda.

Kreirajte svoj Kwizard račun

Recite nam nešto o sebi! Ove informacije će nam pomoći da prilagodimo Kwizard iskustvo.


Prijavi se


ili se registriraj ovdje